המדריך המלא לעיצוב מטבחים כפריים בבתי לקוח

תכננו את עיצוב הצורות המרכזיות בארונות ובמשטחי העבודה בחלל המטבח

במדריך שלפניכם תוכלו ללמוד כיצד לעצב מטבח כפרי מעוצב בהתאמה לצרכים שלכם. עיצוב מטבחים מוצלח כולל ניואנסים שונים בנושאי בחירת הצבע, הצורה והגימור של החדר, אותם אנו נעביר בשלבי מדריך זה. לקוראים – סיכוי גדול לעצב את מטבחם בהצלחה יתרה.

ניתן לבסס מערך ארונות מטבח על עיצוב מלבני קדקודי או עם משקופים גליליים. ניתן לבחור משטח עבודה למטבח בפורמט מלבני או מעוגל בקצהו. מומלץ להיות עקביים בבחירה: או שהארונות והמשטחים מעוצבים כולם בפורמט מלבני או שהם מעוגלים בקצוות. טיפ חשוב: בחירה בעיצוב מטבחים מעוגל מקרבת אותו לסגנון העיצוב הכפרי. על כן, מומלץ לגבש בדלתות הארון פיתוחים, חריטות וגילופים וגם סיתות או גילוף במשטח העבודה בקצה. אם אתם בוחרים עיצוב מלבני אתם מקרבים את המטבח לעיצוב הבורגני ולכן הגימור שנדרש במקרה כזה הוא הגימור החלק, ללא פיתוחים, גילופים וחריטות כלשהן, רצוי בגוון מבריק.

גבשו את הגוון של רכיבי הקבע במטבח

ניתן לבסס גוון חום ובכך לקרב את המטבח לצביון העתיק או לבסס גוון לבן או בהיר אחר ולקרב אותו לצביון העתיק או צביון הווינטייג'. מאד מומלץ לבחור את הגוון שנראה טוב ביותר במטבח שלכם ורצוי שהמטבח יהיה מעץ מלא. עבודה עם הדמיית מחשב תסייע לכם למצוא את הטוב ביותר עבור החדר בו אתם מתכוונים להטמיע את המטבח.

ודאו כי יצרתם הכנות למכשירי חשמל בעיצוב

חשוב לבדוק שבין הארונות ישנו ואקום התקני אחסון בו ניתן להטמיע מקרר, וכן שישנם חללים דומים גם למדיח הכלים ולתנור הכיריים. גימור של עיצוב מטבח בהתאמה אישית ושינויו עקב הכנסת מכשירי חשמל זו טעות שרבים עושים, כי זה משנה כליל את פני העיצוב בחדר. מומלץ, כבר בשלב הנוכחי של בחירת הארונות, אי המטבח ומשטח העבודה להסדיר את ההכנות למכשירי החשמל הצפויים לפקוד את המטבח.

בצעו כל בחירה שלכם בכפוף לפרספקטיבת החדר

אם המטבח שלכם קטן, מומלץ לבחור מסגרות ארון דקות, ידיות פתיחה קטנות ומשטח עבודה דק. אם המטבח שלכם גדול, מומלץ לבחור רכיבים אלו במידות גדולות על מנת ליצור התאמה מהותית בחדר: אם מתבוננים בו, שום פריט לא בולט מדי או אינו מפגין נוכחות כנדרש. 

 

טיפים מקצועים נוספים