דלתות מעץ מלא

למה דלתות מעץ מלא כל-כך פופולריות?

דלתות נמצאות סביבנו כל היום, אבל רוב האנשים פשוט לא חושבים עליהם. מי טורח לחשוב על זה שדלת הכניסה לבית זה הדבר האחרון מהבית שנוגעים בו לפני שעוזבים בבוקר, והראשון שמחבק אותנו בחזרה אל הבית בערב? מי חושב על זה שדלת משרה עלינו אווירה מסוימת שמטעינה אותנו באנרגיה לקראת יום שלם בעבודה או לקראת ערב מאתגר עם הילדים? 

דלתות מעץ מלא ישרו עליכם אווירה שקטה ורגועה ויעזרו לכם להתמודד עם חיי היום-יום התובעניים. המגע הבטוח של העץ, החיבור לטבע, האווירה הכפרית הרגועה… דלתות מעץ  תמיד יהיו שם בשבילכם, לקדם אתכם הביתה בזרועות פתוחות.

לפתוח את הבית- ואת הלב

כאשר אתם מזמינים אנשים אליכם הביתה, הרושם הראשוני שהם מקבלים אודות הבית שלכם מתחיל ברגע שהם רואים את דלת הכניסה. האם יש לכם דלת פלדלת ממתכת שנותנת תחושה שיש אנשים רצויים בבית ואחרים שאינם? האם זו תהיה דלת לבנה פשוטה שנותנת אווירה מתועשת, חלק מפס ייצור?

דלתות מעץ מלא נותנות לבית מראה אוטנטי, כפרי ורגוע. העץ חמים למגע, בעל מראה ייחודי וניחוח שונה ממה שהאורחים שלכם מכירים.

דלתות מעץ איכותי הן דלתות איכותיות וחזקות המעידות על הטעם הטוב שלכם ועל החיבור שלכם לטבע, לעיצוב משובח ולאיכות. דלתות אלו מגיעות במגוון צורות וגדלים ומשווים לכניסה שלכם מראה ייחודי.

דלתות מעץ מלא לכל הבית

ריהוט מעץ מלא הוא יפהפה, עשיר ונותן אווירה כפרית נינוחה ומחוברת לטבע. כאשר אתם בוחרים דלתות מעץ מלא לבית שלכם אתם בעצם בוחרים בית רגוע, נינוח וכיף יותר. הצבעים של העץ, הריח והמגע שלהם ממלאים אותנו באושר כל פעם שאנחנו נוגעים בעץ.

הכניסו לחייכם חיבור אל הטבע עם דלתות איכותיות מעץ מלא. או תתחדשו עם מטבח כפרי מעוצב

להתחבר חזרה לשורשים

לאומן העץ תומר פרטוק שנות ניסיון רבות ביצירת רהיטים מעץ מלא. תומר ייצר מאות רהיטי עץ מלא עבור עשרות רבות של לקוחות מרוצים. הרהיטים היוצאים מ'מלאכת העץ' עומדים כולם בתקני האיכות המחמירים ביותר.

מתוך אמונה בקיימות ושמירה על הסביבה, תומר מקפיד לשתול עץ חדש על כל עץ שנכרת עבור עבודות העץ המיוחדות שלו. תומר דואג שהריאות הירוקות של העולם ימשיכו לנשום ללא הפרעה, ולכן משתמש רק בעצים בעלי תו תקן ירוק (כריתה מבוקרת). 

רהיטי העץ של 'מלאכת עץ' מחברים אתכם לטבע, עוד לפני שהם הגיעו אליכם הביתה. תכניסו את הטבע הביתה עם שולחן עץ גושני יפיפה.

 

רוצים לשמוע עוד?

לפרטים והצעת מחיר התקשרו 054-2008055
או מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם!

 
 
[leadercf7 campid="5639"]