ריהוט מעץ מלא

ריהוט מעץ מלא  – להכניס את הטבע הביתה

לא קל לבחור ריהוט לבית. אנחנו רוצים ריהוט שיהיה נוח ואיכותי אך גם יפה ובעל אמירה מיוחדת. אנחנו גם רוצים לוודא שהריהוט שלנו ישרוד לשנים ארוכות ולא יישבר או ייפגע בקלות.

ריהוט מעץ מלא – הבחירה הטבעית.

ריהוט מעץ מלא הוא יפהפה ומקורי אך גם יציב ובעל יכולת לשרוד במשך שנים ארוכות. הוא משרה אווירה נעימה ורגועה על הבית ומאפשר לכם להרגיש שאתם מתחברים חזרה לשורשים…

רהיטים מעץ מלא ישרדו את מבחן הזמן כמו שאף רהיט אחר לא ישרוד. 

מה עדיף? ריהוט מעץ מלא או מעץ לא מלא?

ריהוט יכול להגיע ממגוון סוגים: לוחות של נסורת מודבקת, לוחות עץ רב שכבתי, פורניר(שכבה דקה של עץ) המודבק על גבי לוחות, עץ מלא ועוד.

ריהוט מעץ מלא עשוי מקורות עץ שנלקחו ישר מהטבע,למעשה אלו הם גזעי עץ מנוסר המעובדים בעבודת יד לכדי מוצר מוגמר.  בניגוד לפתרונות עץ אחרים. ריהוט מעץ מלא הוא ריהוט איכותי יותר העומד מעל כל פתרונות העץ האחרים. 

עץ הוא חומר שנועד לשרוד במגוון תנאי מזג אוויר, רוחות סוערות, ותקיפות נקרים- ולכן עץ מלא הוא אחד החומרים החיים החזקים ביותר בטבע. בנוסף, עץ מלא הוא פשוט יפהפה. נימי העץ יוצרים מעגלים מרהיבים  שלא ניתן לשכפל באופן מלאכותי.

פתרונות עץ אלטרנטיביים אמנם מחזיקים בכמה מהיתרונות של עץ, אך אי אפשר להשוות בין החוזק, היופי והאיכות של עץ מלא בהשוואה לעץ מעובד תעשייתי. הלבידים למיניהם לא יכולים להעביר את התחושה החמימה והצורה המהפנטת של העץ המלא. לרוב העמידות של העץ המלא גבוה יותר בפני נזקי מים או מזג אויר ובתנאי שנבחר סוג העץ והגימור הנכון ליעוד הרצוי .

להתחבר חזרה לשורשים

לאומן העץ תומר פרטוק שנות ניסיון רבות ביצירת רהיטים מעץ מלא. תומר ייצר מאות רהיטי עץ מלא עבור עשרות רבות של לקוחות מרוצים. הרהיטים היוצאים מ'מלאכת העץ' עומדים כולם בתקני האיכות המחמירים ביותר.

מתוך אמונה בקיימות ושמירה על הסביבה, תומר מקפיד לשתול עץ חדש על כל עץ שנכרת עבור עבודות העץ המיוחדות שלו. תומר דואג שהריאות הירוקות של העולם ימשיכו לנשום ללא הפרעה, ולכן משתמש רק בעצים בעלי תו תקן ירוק (כריתה מבוקרת). 

רהיטי העץ של 'מלאכת עץ' מחברים אתכם לטבע, עוד לפני שהם הגיעו אליכם הביתה. אז בואו להתחדש עם שולחנות מעץ מלא או מטבח כפרי מעץ אלון שישדרגו לכם את הבית.

רוצים לשמוע עוד?

לפרטים והצעת מחיר התקשרו 054-2008055
או מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם!

 
 
[leadercf7 campid="5639"]
עבודות מלאכת עץ