מטבח כפרי מעוצב

איך לבחור מטבח כפרי מעוצב?

עושים שיפוץ למטבח? מחפשים השראה מטבח כפרי מודרני ?  כאן נסביר מהו מטבח כפרי מעוצב וכיצד גם אתם יכולים להפוך את המטבח שלכם למקום מיוחד ומזמין.

מהו מטבח כפרי מעוצב? 

מטבח כפרי הוא מטבח שמעוצב על בסיס מסורת העיצוב הכפרית. מטבח כפרי מעוצב יהיה לרוב מעוצב בעץ מלא ,בגווניו הטבעיים שלו אך לפעמים יצבע בלבן, ירוק, כחול או בז'. עם מראה טבעי עתיק או עכשווי.האיזון בין האלמנטים השונים, צורת העיבוד של העץ וסגנון הצביעה הוא שנותן למטבח את ה"נשמה" שלו, העץ המלא משווה למטבח הכפרי מראה חם והרגשה מלטפת. 

כדי לקבל מטבח בהתאמה אישית, שיראה מושלם כדאי יהיה להשתמש באלמנטים עיצוביים משלימים כמו וילונות תחרה, רצפות פרקט, מחבתות ברזל יצוקה תלויים על הקירות, קומקום שורק ושאר אביזרי רטרו שמעוררים לנו ניחוחות נוסטלגיים.

ארונות מעץ מלא כפרי

עץ מלא יהיה האלמנט העיצובי המרכזי במטבח שלכם. כאשר אתם בוחרים ארונות למטבח הכפרי המעוצב שלכם, חשוב שתחשבו היטב על האווירה שאתם רוצים במטבח שלכם: מאוורר עם קווים נקיים, צבעוני ומסוגנן,משופע בתאורת חוץ או תאורת נורות דומיננטית המאפשרת שליטה באווירה, בדוגמא מטבח מעץ אלון.

שולחנות מעץ מלא

שולחן מטבח הוא חלק מרכזי מהעיצוב הכפרי. בימים בהם משפחות שלמות גרו בדירה קטנטנה עם חדר וחצי, המטבח היה גם חדר האוכל וגם הסלון.

הוסיפו שולחן מעץ מלא כפרי אל המטבח הכפרי המעוצב שלכם לקבלת המראה הכפרי המושלם שתמיד חלמתם עליו.

להתחבר חזרה לשורשים

לאומן העץ תומר פרטוק שנות ניסיון רבות ביצירת מטבחים ורהיטים. תומר ייצר מאות מטבחים עבור עשרות רבות של לקוחות מרוצים. המטבחים היוצאים מ'מלאכת העץ' עומדים כולם בתקני האיכות המחמירים ביותר.

מתוך אמונה של קיימות ושמירה על הסביבה, תומר מקפיד לשתול עץ חדש על כל עץ שנכרת עבור עבודות העץ המיוחדות שלו. תומר דואג שהריאות הירוקות של העולם ימשיכו לנשום ללא הפרעה, ולכן משתמש רק בעצים בעלי תו תקן ירוק (כריתה מבוקרת).

המטבחים והרהיטים של 'מלאכת עץ' מחברים אתכם לטבע, עוד לפני שהם הגיעו אליכם הביתה.

רוצים לשמוע עוד?

לפרטים והצעת מחיר התקשרו 054-2008055     או מלאו את הטופס
ונחזור אליכם בהקדם!

 
 
[leadercf7 campid="5639"]
העבודות שלנו