מטבח מעץ אלון

מטבח מעץ אלון- לא מתפשרים על איכות

עץ האלון נפוץ מאוד בתעשיית הרהיטים. זאת מכיוון שזהו עץ קשה וצפוף, בעל סיבים עמוקים,גוונים מרהיבים וניגודיות חזקה . כל אלה יוצרים את המראה הטבעי המיוחד של העץ והופכים אותו לפופולרי במיוחד בין אנשים שמחפשים דווקא את התחושה הטבעית בעץ.

אנחנו ב’מלאכת עץ’ עובדים בעיקר עם האלון הלבן והשקט,האלון האירופאי המבוקע והאלון הצרפתי העשיר.

מטבחים מעץ אלון הם מטבחים נהדרים, כיווון שהצפיפות הגבוהה של האלון מגנה עליו מפני נזקי הזמן ועוזרת לשמור אותו יפהפה במשך שנים ארוכות. הגימור שאנו מבצעים בעץ שומר על המראה הטבעי של העץ וגורם לו להשתבח עם הזמן… 

למה כל כך הרבה אנשים בוחרים מטבח מעץ אלון?

מטבחים מעץ אלון הם מאוד פופולריים. זאת מסיבות רבות:

מראה– המראה הטבעי והחם של העץ הוא בדיוק מה שאנשים מחפשים כשהם רוצים לעצב לעצמם מטבח כפרי מודרני

צבע– צבעו המאוזן של האלון הלבן הופך אותו לפופולרי מאוד בעיצוב מטבחים. הרבה אנשים אוהבים את המראה הטבעי של העץ אך חוששים שהמטבח שלהם ייראה כהה מדי אם הוא יהיה מעוצב כולו מעץ טבעי לא צבוע.

האלון מאפשר לנו כיוצרים לכוון את מידת הנוכחות של העץ ולאזנה ע"י עיבוד מתאים,בחירת סוג אלון מתאים וחלקים צבועים שיכולים לשמש ניגודיות משקיטה ומחזקת.

עמידות– מטבחים מעץ אלון יכולים לשרוד גם מאה שנה. אלון הוא עץ עתיק מאוד בעל סבלנות בלתי מנוצחת וכח עמידה אדיר. כאשר אתם רוכשים מטבח אלון אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שמדובר במטבח בהתאמה אישית. את המטבח הזה תוכלו להעביר כמות שהוא גם לנכדים שלכם. 

להתחבר חזרה לשורשים

לאומן העץ תומר פרטוק שנות ניסיון רבות ביצירת מטבחים ורהיטים. תומר ייצר מאות מטבח כפרי מעוצב עבור עשרות רבות של לקוחות מרוצים. המטבחים היוצאים מ'מלאכת העץ' עומדים כולם בתקני האיכות המחמירים ביותר.

מתוך אמונה של קיימות ושמירה על הסביבה, תומר מקפיד לשתול עץ חדש על כל עץ שנכרת עבור עבודות העץ המיוחדות שלו. תומר דואג שהריאות הירוקות של העולם ימשיכו לנשום ללא הפרעה, ולכן משתמש רק בעצים בעלי תו תקן ירוק (כריתה מבוקרת). 

המטבחים וריהוט עץ מלא של 'מלאכת עץ' מחברים אתכם לטבע, עוד לפני שהם הגיעו אליכם הביתה.

 

רוצים לשמוע עוד?

לפרטים והצעת מחיר התקשרו 054-2008055     או מלאו את הטופס
ונחזור אליכם בהקדם!

 
 
[leadercf7 campid="5639"]
העבודות שלנו