שולחן מעץ מלא

שולחן מעץ מלא – יש מקום לכולם

לשבת עם כל המשפחה בשולחן. התינוקת זורקת אוכל לכל עבר ומחליפה מצב רוח בין צרחות היסטריות לצחוק מתגלגל, הילדים הגדולים משתובבים בינם לבין עצמם,תבניות אוכל מלאות בכל טוב מוגשות לשולחן וכל אחד מערים על הצלחת את האוכל האהוב עליו. השיחה סביב השולחן מתפתחת לדיבורים על בית הספר וגן, אולי גם על התוכניות לחופשה הבאה.

זמן איכות משפחתי- תמיד סביב השולחן

בין אם אתם זוג פנסיונרים שחי לבד או משפחה עם שבעה ילדים, 2 כלבים, חתול ואוגר כנראה שגם אתם, כמו רוב האנשים בעולם, נפגשים עם כל בני ובנות המשפחה בעיקר סביב השולחן. 

השולחן הוא המקום בו מתעדכנים לגבי התפתחויות בחיים של הילדים, מדברים על אקטואליה, ונותנים מחמאות לבשלנים המצויינים שהיו אחראים על הארוחה. ואיך טוב יותר להעביר את זמן האיכות המשפחתי מאשר סביב שולחנות אוכל מעץ מלא בעיצוב ייחוד?

לפנק את עצמכם עם שולחן מעץ מלא

שולחן מעץ מלא הם מיוחדים. הציורים הטבעיים, הורידים והנימים של העץ, טבעות השנה והחמימות המלטפת . כאשר מעבירים את היד על השולחן אפשר ממש להרגיש את הטבע בכף ידכם,קסם הטבע. 

העץ המלא משרה אווירה רגועה בבית ויהפוך כל התכנסות משפחתית סביב השולחן לפיקניק בטבע. תנו לנשימות שלכם להפוך לעמוקות ואיטיות יותר והירגעו למשך שעה- שעתיים יקרות מהלחץ של העולם המודרני בחוץ. התחברו חזרה לטבע, לעצמכם ולמשפחה.

להתחבר חזרה לשורשים

לאומן העץ תומר פרטוק שנות ניסיון רבות ביצירת רהיטים מעץ מלא. תומר ייצר מאות רהיטי עץ מלא עבור עשרות רבות של לקוחות מרוצים. הרהיטים היוצאים מ'מלאכת העץ' עומדים כולם בתקני האיכות המחמירים ביותר.

מתוך אמונה בקיימות ושמירה על הסביבה, תומר מקפיד לשתול עץ חדש על כל עץ שנכרת עבור עבודות העץ המיוחדות שלו. תומר דואג שהריאות הירוקות של העולם ימשיכו לנשום ללא הפרעה, ולכן משתמש רק בעצים בעלי תו תקן ירוק (כריתה מבוקרת). 

רהיטי העץ של 'מלאכת עץ' מחברים אתכם לטבע, עוד לפני שהם הגיעו אליכם הביתה.

שולחנות עץ מלא – להתקרב לטבע

הזמן המשפחתי הוא הזמן החשוב ביותר ביום – זהו הזמן בו אנחנו מבלים עם הילדים שלנו ומתעדכנים איך עבר היום, איך הולך בלימודים ובאופן כללי לומדים להכיר אותם יותר. בגלל זה משפחות רבות נוהגות לאכול יחד את ארוחת הערב או הבוקר ולהקפיד על זמן איכות. אין ספק כי אחד הדברים שמשפיעים על זמן האיכות לצד השולחן הוא השולחן עצמו. שולחן עץ מלא איכותי שסביבו כל המשפחה יושבת ומרגישה בנוח זה לחלוטין מה שעושה את ההבדל. מלאכת עץ – עבודות מעץ מציעים מבחר שולחנות עץ מלא איכותיים שישדרגו את פינת האוכל שלכם.

כך תבחרו את השולחן הנכון

היום יש לא מעט אפשרויות ומכל הסוגים ולא פשוט לבחור את השולחן הנכון. זה לא נעים לקנות שולחן ואז פתאום להיתקל בפרסומת או בחנות רהיטים בשולחן שיכול להתאים לנו הרבה יותר. אז כיצד נבחר את השולחן הנכון?

אין ספק כי בכל בחירת רהיטים חשוב מאוד לקחת בחשבון את המידות. אל תסתמכו על מראה עיניים – בחנות ובקטלוג מציגים שולחנות באופן נהדר, אך זה לא אומר שהוא מתאים לפינת האוכל שלכם. תעשו מדידות, ותיקחו בחשבון שמלבד שולחן צריכים להיכנס גם כיסאות.

שולחן שניתן להגדיל

אם אתם נוהגים לארח חברים ומשפחה מאוד מומלץ לקנות שולחן אובלי שניתן להגדיל ולהקטין חזרה בקלות. תמיד כדאי שיהיה מקום לארח, אבל אם בשגרה אוכלים סביב השולחן ארבעה אנשים אין סיבה שתמיד יהיה בו מקום לשמונה – ולכן האפשרות להגדיל ולקפל חזרה מאוד שימושית. כמובן, גם כאן יש לקחת בחשבון את גודל פינת האוכל שלכם, שכן אם היא לא יכולה להכיל את השולחן כשהוא פתוח אז האפשרות לפתוח אותו לא ממש שימושית.

קו עיצובי עקבי

יש בתים הממקמים את פינת האוכל במטבח, אחרים בסלון וישנם בתים שזו פינה נפרדת המחברת בין המטבח לסלון. כך או כך, חשוב לשמור על קו עיצובי עקבי המתאים לחדר שהוא נמצא בו. למשל, אם בסלון שלכם יש נוכחות חזקה של עץ מלא והוא מעוצב בסגנון כפרי או קלאסי, שולחן מעץ מלא יכול להתאים מאוד.

עמידות ללחות ומים

פינת האוכל אינה סטרילית, וכך גם השולחן: אנחנו בני אדם ולפעמים שופכים קצת אוכל על השולחן או מפילים בטעות כוס מים עליו. לכן חשוב ששולחן האוכל יהיה עשוי מחומר גלם שיהיה עמיד לכך. למשל, עץ מלא הוא חומר גלם העמיד בפני מים ועמיד הרבה יותר מעץ סנביץ', שבבית וכדומה.

רוצים לשמוע עוד?

לפרטים והצעת מחיר התקשרו 054-2008055
או מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם!

 
 
[leadercf7 campid="5639"]
העבודות שלנו