ארונות אמבטיה מעץ מלא

ארונות אמבטיה מעץ מלא – להתקרב לטבע

אחרי יום קשה בעבודה אין דבר כיף יותר מאמבטיה חמימה ונעימה שתרכך את השרירים שלכם ותעזור לכם להירגע. ואיך יותר טוב להכניס אתכם לאווירה הנכונה מאשר כניסה לחדר רחצה עם ארונות אמבטיה מעץ מלא? 

ארונות אמבטיה מעץ מלא משווים לחדר האמבטיה שלכם מראה טבעי וכפרי. התחברו אל הטבע, התמסרו לתחושת המים המלטפים והרפו בזמן שקצף האמבט מכסה את גופכם. 

כיצד אנחנו מכינים את ארונות האמבטיה שלנו?

אנשים שרוצים לקנות ריהוט מעץ מלא מוצא אתם עצמם מתעניינים גם בארונות אמבטיה מעץ מלא ותמיד שואלים אותנו את שאלת מליון הדולר: האם ארונות עץ יוכלו לשרוד את הלחות בחדר האמבטיה שלהם?

כמובן שאף אחד לא רוצה שארונות האמבטיה היוקרתיים שלו יפגעו ולכן זה חשש לגיטימי. הנה מה שאנחנו עונים לכל אותם לקוחות חוששים.

  1. עץ מלא הוא העדיף על פני שאר החומרים, לעץ יש שומניות טבעית שמגנה עליו והוא חומר חזק שבעיבוד נכון שומר על גמישות בתנאי לחות.
  2. שימוש בעצים עמידים- עצים מובדלים ביניהם ברמת הצפיפות והשומניות שלהם,כדאי יהיה לבחור את העצים המתאימים לתנאי הלחות. 
  3. ציפוי העץ- עץ, כאמור, הוא חומר נושם וסופח. כדי למנוע מהעץ לספוח מים ולהתעוות אנו מצפים אותו בחומרים העמידים בפני מים ולחות.

להתחבר חזרה לשורשים

לאומן העץ תומר פרטוק שנות ניסיון רבות ביצירת רהיטים מעץ מלא. תומר ייצר מאות רהיטי עץ מלא עבור עשרות רבות של לקוחות מרוצים. הרהיטים היוצאים מ'מלאכת העץ' עומדים כולם בתקני האיכות המחמירים ביותר.

מתוך אמונה בקיימות ושמירה על הסביבה, תומר מקפיד לשתול עץ חדש על כל עץ שנכרת עבור עבודות העץ המיוחדות שלו. תומר דואג שהריאות הירוקות של העולם ימשיכו לנשום ללא הפרעה, ולכן משתמש רק בעצים בעלי תו תקן ירוק (כריתה מבוקרת). 

ארונות אמבטיה מעץ מלא – הטא'ץ החסר

אם אתם רוצים לדעת על בית כלשהו אם הוא באמת מפנק תעיפו מבט בחדר האמבטיה. אם בעבר לא היינו משקיעים הרבה מחשבה בעיצוב חדרי שירותים ואמבטיה, היום מבינים כמה זה חשוב שהחדר יהיה נעים, נוח וכמובן מעוצב יפה. בחדרי אמבטיה אנחנו מבלים זמן לא מבוטל בחיינו ורצוי שנעביר אותו בנעימים. אחת הדרכים להנות באמת מחוויית האמבטיה או המקלחת היא באמצעות ארונות אמבטיה מעץ מלא בהם יש מספיק מקום לכל מה שאנחנו צריכים. אצל מלכת עץ – עבודות מעץ מלא תוכלו למצוא בדיוק ארונות כאלו.

מה חשוב בבחירת ארון לאמבטיה?

כמו כל ריהוט, ארונות לאמבטיה זו הוצאה ותמיד מומלץ לחשוב קצת לפני שבוחרים מה לקנות. בסופו של דבר אנחנו מעוניינים שהארון באמת יתאים וישרת אותנו נאמנה. אז מה חשוב לקחת בחשבון בבחירת ארון לאמבטיה? מספר נקודות:

  • חומר גלם איכותי: אם אתם מעוניינים שהארון יחזיק לאורך זמן חייבים לבחור חומר גלם איכותי. תחשבו שהארון צריך לעמוד בתנאי לחות לא פשוטים, בחדר שמתחמם ומתקרר בתכיפות. התפשרות על חומר גלם לא איכותי פשוט תביא לכך שתצטרכו לחדש שוב את הארון ולשלם פעמיים.
  • ארון נוח לשימוש עם מספיק מקום אחסון: אחת הבעיות עם ארונות באמבטיה היא שלפעמים פשוט אין בהם מספיק מקום אחסון. כשמקום האחסון קטן מדי השימוש לא נוח, ומלבד העובדה שאין שם מקום לשים את כל הדברים שלנו כל פעם שאנחנו מכניסים יד לתוכו אנחנו מפילים חצי מהתכולה שלו – וזה הדבר האחרון שבא לכם שיקרה בדיוק כשאתם קמים לצחצח שיניים.
  • ארון יפה שמתאים לעיצוב החדר: כן – גם זה חשוב. אין שום סיבה בעולם להיות סגפנים ולהסתפק בארון בעיצוב סטנדרטי ומשעמם. תחשבו כמה זמן אתם מבלים באמבטיה או בשירותים ואיזה נחמד זה להיות שם כשהחדר מעוצב באופן יפה. כמובן, מלבד ההמלצה לארון יפה חשוב להתאים אותו עם עיצוב החדר באופן כללי.

ארון אמבטיה מעץ מלא – האם זה חומר גלם מתאים?

אחד הטרנדים המרכזיים בעיצוב כיום הוא עץ מלא, ואנשים כבר לא מסתפקים בעץ מלא רק בסלון ובחדר השינה אלא מעוניינים גם בעץ מלא באמבטיה. כאן נשאלת השאלה, האם עץ מלא מתאים לחדר האמבטיה ויכול להתמודד עם הלחות והטמפרטורה המשתנה?

ובכן, התשובה היא כן. באופן כללי לעץ מלא יש שומניות טבעיות המגנה עליו. כמובן, יש סוגי עצים המתאימים יותר ופחות לחדרי אמבטיה – אך באופן כללי עץ מלא הוא חומר מתאים. בנוסף לכך, ניתן לצפות עץ מלא בחומרים דוחי לחות שיגנו עליו בכל התנאים.

רהיטי העץ של 'מלאכת עץ' מחברים אתכם לטבע, עוד לפני שהם הגיעו אליכם הביתה. בואו להתפנק במטבח כפרי בהתאמה אישית ולשדרג את הבית שלכם.

רוצים לשמוע עוד?

לפרטים והצעת מחיר התקשרו 054-2008055
או מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם!

 
 
[leadercf7 campid="5639"]