מדרגות מעץ מלא

מדרגות מעץ מלא – לטפס לגבהים חדשים

קונים בית חדש או משפצים את הבית הקיים? הגיע הזמן לשדרג את המדרגות שלכם.

מדרגות… אנחנו לא נוטים לחשוב עליהם כדבר מיוחד הדורש עיצוב מיוחד.  האמת היא שמדרגות מעוצבות היטב מוסיפות לבית המון. המדרגות יכולות להיות אלמנט משמעותי וניכר בחלל הבית, הם יכולות להפוך לרהיט יפיפה. 

חריקה של מדרגה, רצפה חמימה מתחת לרגליים בחורף הקר, מעקה עץ מעוצב.. יש סיבה שהאלמנטים האלה מופיעים בכל ספרי הפנטזיה והקלאסיקות ההיסטוריות. מדרגות עץ הן חלק ממסורת ארוכת שנים באירופה ובאמריקה של עיצוב פנים מחומרים טבעיים באיכות גבוהה. 

מדרגות מעץ מלא- לתחושה של פעם

בעבר, לפני העידן התעשייתי, רוב הבתים היו עשויים מחומרי גלם טבעיים,בוץ, אבן, עץ… בימינו, הרבה אנשים תרים אחר הפשטות הכפרית של פעם. מדרגות מעץ מלא משוות לבית אווירה של פעם. הן משרות אווירה חמימה ונוסטלגית, ולא סתם משמשות את כל גדולי המעצבים בעיצוב בתים.

סוגי מדרגות עץ

ישנם סוגים רבים של מדרגות מעץ מלא:

חיפוי עץ– חיפוי מעץ מחפה מדרגות אבן רגילות בעץ ומשרה אווירה כפרית בבית המודרני שלכם. 

מדרגות צפות– טרנד בולט הוא בניית מדרגות שאינן מחוברות אחת לשניה. נותן לבית מראה מיוחד ואוורירי. 

מדרגות לגינה ולחצר– מדרגות מחוץ לבית עשויות מעץ מלא וצפוף במיוחד, מגומר בחומרים מתאימים לשמירה על איכות המדרגות לשנים ארוכות. 

מדרגות עם שטח אחסון– ארונות מתחת למדרגות לא רק משמשים כחדרים עבור קוסמים צעירים עם צלקת בצורת ברק על הראש, אלא גם משמשות כמקום אחסון יפה, מקורי ויעיל. מדרגות מעץ מלא ושלל ריהוטים מעץ מלא יקשטו את הבית שלכם ויוסיפו לו הרבה קסם.

להתחבר חזרה לשורשים

לאומן העץ תומר פרטוק שנות ניסיון רבות ביצירת רהיטים מעץ מלא. תומר ייצר מאות רהיטי עץ מלא כולל שולחנות מעץ מלא, מטבח עץ אלון ועוד, עבור עשרות רבות של לקוחות מרוצים. הרהיטים היוצאים מ'מלאכת העץ' עומדים כולם בתקני האיכות המחמירים ביותר.

מתוך אמונה באידיאולוגיה של קיימות ושמירה על הסביבה, תומר מקפיד לשתול עץ חדש על כל עץ שנכרת עבור עבודות העץ המיוחדות שלו. תומר דואג שהריאות הירוקות של העולם ימשיכו לנשום ללא הפרעה, ולכן משתמש רק בעצים בעלי תו תקן ירוק (כריתה מבוקרת). 

מדרגות מעץ מלא – להתחבר לטבע

החלטתם, אחרי שנים, לעשות שיפוץ בבית? בניתם קומה עליונה וכעת אתם צריכים להחליט באיזה גרם מדרגות אתם מעוניינים? אם כך, חשוב שתבינו שמדרגות הן עולם ומלואו. לא תמיד קל לבחור את האופציה הכי טובה שיש ולכן חשוב לקחת בחשבון אפשרויות שונות. למשל: מדרגות מעץ מלא, שכן מדרגות מעץ מלא כוללות לא מעט יתרונות. למשל, העובדה שמדרגות כאלה נראות הרבה יותר טבעיות. הן מסייעות לנו להתחבר לטבע ולרוב מדרגות מעץ מלא מגיעות בצבעים מיוחדים ויפים שיוצרים תחושה נפלאה של הרמוניה. לכן שווה לקחת בחשבון את האפשרות הזאת, אז למה אתם מחכים?

ממי כדאי להזמין שירותי בניית מדרגות?

בין אם אתם חושבים על מדרגות מעץ מלא ובין אם נדמה לכם שדווקא מדרגות שעשויות מחומרים אחרים יכולות להתאים, כדאי יהיה לבדוק בידי מי תפקידו את המשימה הזאת. העניין הוא שיש היום לא מעט מומחים שבונים מדרגות מכל סוג, גודל וצורה, כך שחשוב לוודא שאתם פונים אל הטובים ביותר. כאשר מדברים על מדרגות מעץ מלא צריך לפנות רק אל חברה שיש לה כמה שיותר ניסיון, הן בשלבי תכנון המדרגות והן בשלבי הביצוע. לכן, אם אתם יכולים לערוך מחקר בנושא הזה כבר עכשיו ולהבטיח שכך תגיעו אל הטובים ביותר, זה בהחלט כדאי.

מדרגות במחירים נוחים

חשבתם שתכנון ובניה של מדרגות מעץ מלא זה עניין שעולה הרבה מאוד? כדאי שתדעו שזה לא תמיד כך. יש אפשרות למצוא היום לא מעט חברות שמציעות שירות כזה במחירים אטרקטיביים ביותר, כך שהעלות לא צריכה להיות מה שיעצור בעדכם. בנוסף, אם תפנו אל חברה שבונה ומתכננת לא רק מדרגות מעץ מלא אלא גם מטבחים, ואם תזמינו את הכול תחת קורת גג אחת, תוכלו ליהנות ממחירים עוד יותר טובים. כדאי להשקיע בהשוואת מחירים ולהבין מראש לאיזו הוצאה כלכלית אתם עומדים להיכנס, כי לא תמיד כאשר משלמים יותר זה אומר שהתוצאה תהיה יותר יפה. במקרה של גרם מדרגות לבית, כמובן שצריך לתת גם דגש על נושא האיכות ולכן גם את העניין הזה צריך לקחת בחשבון.

רהיטי העץ של 'מלאכת עץ' מחברים אתכם לטבע, עוד לפני שהם הגיעו אליכם הביתה.

רוצים לשמוע עוד?

לפרטים והצעת מחיר התקשרו 054-2008055
או מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם!

 
 
[leadercf7 campid="5639"]
העבודות שלנו