טיפים מקצועיים לבחירת מטבחים כפריים

מטבחים כפריים מגשימים בבית שלכם עיצובים יוקרתיים בנוסח ימי העבר. הדלתות חרוטות עם שבלונות מלבן איכותיות. ניתן לבחור מטבחים מעץ מלא או מטבחים מחומרים חלופיים יוקרתיים, כדוגמת פולימר, ליצירת העיצוב הכפרי. במקבץ הטיפים שלפניכם נלמד להכיר מקרוב את הנישה הכפרית ולדעת מה צריכה להיות הבחירה שלכם, בהתאם למאווייכם.

ארבע טיפים לבחירת מטבחים כפריים

טיפ מס' 1 – בחרו במטבח בעיצוב הדלתות המבוקש

במידה ואתם סבורים כי הדלתות שלכם צריכות להיות מגולפות, עם סימני ביקוע שחורים וסימני גזע עליהן, יש לבחור מטבחים כפריים מעץ מלא. במידה ואתם סבורים כי הדלתות צריכות להיות חרוטות, אך ללא הביקועים והגילופים השחורים על הפלטה, אלא מנוסחות בצבע אחיד, ניתן לבחור גם דלתות פולימר. פרט לנתון זה, הדלתות נראות זהות אחת לאחת, ניתן לחרוט את שתיהן עם שבלונות יוקרתיות ולהטמיע בהן ידיות יוקרה בעיצוב כפרי.

טיפ מס' 2 – בחרו בסגנון העיצוב המבוקש בנישה הכפרית

מטבחים כפריים מעוצביים יכולים להיות מעוצבים בכל מיני נישות של צבע, החל ממרקם השמנת (אופווייט) ועד לשילובי לבן וחום כמקובל במטבחי פרובנס. ישנם מטבחים כפריים המדגישים את הצבעים הבהירים והאווריריים. מחד, הגוון בהיר ומאידך המרקם שלו מט ולא מבריק, מה שמגביר את האלמנט הכפרי. לדוגמה, מטבח עם ארונות תכלת וכסאות צהובים. מטבח זה מתאים למי שמחפש את העיצוב הצעיר והדינאמי ויחד עם זאת, מעוניין לבסס בבית מראה כפרי אותנטי.

טיפ מס' 3 – אתרו את המטבח המבוקש בחנות מטבחים יוקרתית

רק בחנות מטבחים עם נגרייה מקצועית ומומחי מטבחים תוכלו למצוא מטבח בהתאמה אישית. הרכישה מחנות זו מומלצת במיוחד משום שאתם לא קונים רק מטבח. אתם קונים חדר שישרת אתכם להרבה מאד שנים מחומרי איכות שנבחרו בקפידה, ויכולים לשנות פרטים בעבודות הגמר בהתאמה לגודל החדר שלכם. בחנויות רהיטים כלליות, הדבר בדרך כלל אינו אפשרי, יש מעט מאד היצע, ומה שמוצאים בדרך כלל לא ניתן לשינוי.

טיפ מס' 4 – כך מומלץ לבחור ויזואלית את המטבח החדש

גשו לחדר בו אמור להיות ממוקם המטבח והתחברו לאינטרנט. גשו להדמיית מחשב של חנות מטבחים כפריים יוקרתית ובחרו את דגם המטבח שניכר כי משתלב הכי טוב בחדר זה. צאו לחדרים השכנים ובדקו את מסך ההדמיה להשגת תוצאה אופטימלית. צרו קשר עם החנות בכל נושא של שינויים נחוצים בדגם הנבחר.

טיפים מקצועים נוספים