כיצד ניתן לעצב מטבח כפרי?

איך מעצבים מטבח כפרי? 

חולמים על בית בכפר עם מטבח כפרי כמו מהסרטים? מה המאפיינים של מטבח כפרי קלאסי ואיך אפשר לעצב כזה? על מה אתם יכולים לוותר ועל מה אסור לכם להתפשר? במלאכת עץ אספנו עבורכם כמה נקודות למחשבה על עיצוב מטבח כפרי משודרג. 

מה הוא מטבח כפרי? מה הכוונה כפרי ומה מאפייניו העיקריים? 

הכפר מייצג עבור רובנו את החזרה לטבע, משהו נקי וטהור. המטבח הכפרי הוא מטבח מעץ אלון בדרך כלל בגוונים טבעיים ורכים כמו לבן, שמנת  או חום בהיר. העץ הטבעי מעניק מראה גס ובלתי מעובד. במטבחים כפריים רבים ממוקם אי במרכז המטבח אך, לא תמיד. ארונות והפירזולים בעלי קווים נקיים. מטבח כפרי מאופיין גם באור טבעי ותאורת נורות דומיננטית המאפשרת שליטה באווירה. את המטבח משדרגים בעזרת כלי ישנים ומדפים פתוחים. הרצפה במטבח כפרי היא מעץ או אבן. כיום אפשר לייצר כל אפקט בחירת ריצוף נכון. הלב של המטבח הכפרי הוא בדרך כלל שולחן העץ הממוקם במטבח או סמוך אליו. 

על מה אפשר לוותר ועל מה אסור להתפשר בעיצוב מטבח כפרי? 

עץ מלא – במטבח כפרי מעץ מלא או עץ אלון חשוב לעבוד עם עץ איכותי ולא מעובד. הבחירה במטבח כפרי מעוצב מעץ מלא היא בחירה במטבח יציב ועמיד ששומר איכותו ועל המראה שלו לאורך שנים בתחזוקה נכונה. מוצרי ריהוט לבית אשר העשויים מחומרים פשוטים כמו סיבית לא יחזיקו מעמד לאורך זמן במיוחד עם משתמשים בהם ומזיזים אותם הרבה. רכישת מטבח, שולחן או דלת מעץ מלא  זהו רהיט עמיד בשימוש יומיומי. 

מטבחים בהתאמה אישית

אני תומר פרטוק – הנגר מאחורי מלאכת העץ –  נגר אומן מעצב ובונה רהיטים מעץ מלא רהיטים המשלבים בין הקלאסי-כפרי לבין המודרני וחותר לשילוב ומפגש של עולמות שהאיזון הנכון ביניהם מאפשר לתת ביטוי ליתרונות הגלומים בהם גם בפן העיצובי וגם בפן השימושי. אני מעצב ובונה מעץ מלא רהיטים ומטבחים בהתאמה אישית ומתמחה בסגנון מטבח כפרי. בנגריה שלי בישוב חוקוק לגדות הכינרת אני בוחר להשתמש בעצים בעלי תו תקן ירוק . 

 

רוצים לשמוע עוד?

לפרטים והצעת מחיר התקשרו 054-2008055     או מלאו את הטופס
ונחזור אליכם בהקדם!

 
 
[leadercf7 campid="5639"]
פוסטים נוספים
פרזול למטבח כפרי
מידע מקצועי
פרזול למטבח כפרי

פרזול למטבח כפרי מעוצב הינה מלאכת מחשבת שלא כל אחד מסוגל לה. בעלי משלח היד העוסקים בפרזול מקפידים על פיתוח שיטות חדשות לצד שימור השיטות

קרא עוד »