מטבחים כפריים- חלום פסטורלי שמתגשם

אין כמו מטבחים כפריים מעוצבים על מנת ליצור אוירה ביתית וחמה. מטבח כפרי נותן מראה חדש-ישן לבית מקסים ומזמין, עם נגיעות של נוסטלגיה וחיי כפר. מה הם בדיוק מטבחים כפריים? היכן ניתן להשיג ייעוץ למטבח כפרי? מאמר זה סוקר את כל מה שרציתם לדעת על המטבח הכפרי.

המאפיינים המשותפים למטבחים הכפריים הם:·        

  • שימוש בעץ מלא למבטח כחומר גלם עיקרי        
  • דגש על האותנטיות של מרקם גזע העץ תוך נסיון לעבד אותו מעט ככל שאפשר       
  • שמירה על הסגנון הפשוט, הטבעי, קווים נקיים ובדרך כלל ללא עיטורים.

ישנם כמה סגנונות עיצוביים של מטבחים כפריים. נעבור על כמה מהם:

סגנון פרובנס

מי לא רוצה לנשום את ניחוח האויר של דרום צרפת הקסומה? בסגנון הפרובנציאלי נעשה שימוש בעצים כגון עץ אגוז, עץ דובדבנים או עץ ערמונים.  הקצוות של הסגנון הן בין עדינות לגסות: חריטות, שפשופים, ידיות רומנטיות, גימור בצבע המקורי או בצבע לבן. המטבח הכפרי בסגנון פרבונס לוקח אותנו אל אירופה הקאלסית שאנו כל כך נהנים לדמיין…

סגנון הקאנטרי האמריקאי

סגנון זה מושפע מתקופת השלטון האנגלי בארצות הברית לפני עצמאותה. הסגנון של המטבחים הכפריים האלו הוא חומרי הגלם המצויים בסביבה הטבעית האמריקאית: עצי מייפל ואורן, ולאלו משלבים בדרך כלל אלמנטים של ברונזה. הצבעים העיצוביים הם שקטים אך עם זאת עשירים ומשרים אוירה של קלאסיקה וחיבור לשורשים ערכיים.

הסגנון האנגלי

עץ הבוקיצה, עצי אלון, מהגוני ואגוז הם החומרים מהם עשויים המטבחים הכפריים האנגליים. זהו סגנון רגוע, לא מצועצע אך עיטורים פרחוניים עדינים נותנים לו טאץ' מיוחד. הדגש בסגנון זה הוא הפונקציונליות והנוחיות. אין כמו לשתות תה אנגלי במטבח כזה…

אז מי יכול לייעץ לנו? פנו אלינו עוד היום, לאנשי מקצוע ומומחים. כמובן שהאינטרנט הוא מקור מצויין לאינפורמציה וקישורים בדרך למטבח הכפרי שאתם מחפשים!

מטבחים כפריים מודרניים 

עיצוב מטבחים מודרניים הוא תחום רחב מאוד, המון נגריות מתעסקות בתחום עיצוב מטבחים מודרניים, כמו רגו מטבחים כיוון שיודעים כמה ביקוש יש לסוג מטבחים זה. עיצוב מטבחים כפריים מודרניים דורש הרבה ידע בנושא של מטבחים בכלל ובמה שאופנתי במטבחים בפרט. עיצוב מטבחים כפריים מודרניים יכול להיעשות בהמון מקומות בהם מייצרים ובונים מטבחים, שמים דגש על העיצוב ועל החידושים במטבח. מטבחים מודרניים שונים במקצת ממטבחים כפריים או מטבחים קלאסיים או סטנדרטיים רגילים, הם מביאים איתם למטבח את כל מה שמודרני ומשוכלל ועל כן הם מבוקשים כל כך. 

עיצוב מטבחים כפריים מודרניים

עיצוב מטבחים כפריים מודרניים הוא תחום נרחב ומגוון ישנם המון מטבחים מודרניים בצבעים שונים בסגנונות שונים עם שכלולים טכנולוגיים שונים, אנו צריכים להתאים מטבח מודרני לבית שלנו ולאופיו הכולל, כדי ליצור התאמה מבחינת עיצוב וחיצוניות. אנו יכולים כמובן להזמין סוג מסוים של עיצוב מטבחים מודרניים, כדי שיהיה במטבח המיוחל כל מה שאנו רוצים ומדמיינים, מה שניתן לעשות בנגריות מטבחים שונות. שם עיצוב מטבחים מודרניים הוא נושא חשוב ותחום רחב. אם נזמין מטבח כמו שאנו רוצים לא נוכל לבוא בטענות לאחר מכן כיוון שזה מה שרצינו וביקשנו. קל להתחרט לאחר רכישה של מטבח כיוון שכשהוא נמצא בבית אנו מגלים את כל צדדיו, כאשר אנו מזמינים אותו לא יכולות להיות הרבה הפתעות. 

המון אנשים מתעסקים בתחום חדשות עיצוב המטבח כיוון שיודעים מה הולך ומה לא, מה מועיל במטבח ומה פחות, וכמובן מה יפה ומרשים לעין ומה פחות. עיצוב מטבחים כפריים מודרניים דורש הרבה מחשבה על הסגנון על החומרים על איכויות ברמות שונות, על צבעים, על מקום ומרחב לאיחסון כלי הבית ו/או המטבח. חשוב כי עיצוב מטבחים מודרניים יכלול את כל אלו ועוד קריטריונים חשובים כמו נושא של ניקוי המטבח ואופן שמירתו לטווח ארוך.  

 

טיפים מקצועים נוספים