עיצוב ושידרוג המטבח הכפרי

עיצוב מטבחים היא פעולה מורכבת, ולכן, בשונה מעיצוב שאר חדרי הבית, עיצובם נעשה בדרך כלל על ידי חנות מומחים אשר זהו תחום עיסוקהּ הבלעדי. כאשר מדובר במטבח שהוא מטבח כפרי מודני, פעולה זו נהפכת למלאכת מחשבת של ממש. בשונה ממטבח בורגני, המטבח הכפרי מתבסס על צורות העיצוב הקלאסיות, ולשם כך חשוב מאד לדעת ממי קונים ומהו ניסיונו העיצובי בתחום. החל מהמדף הבודד ועד דלת הארון הראשי, מטבח כפרי אינו חדר שמראהו מובן מאליו, אלא מבוסס על פיתוחים וגילופים שמוסיפים לו נופך והופכים אותו לקסום במיוחד.

ארונות ומגירות

לארונות ומגירות המטבח הכפרי ישנם פיתוחים עשויים היטב אשר מסמלים יותר מכל את המוטיב הכפרי. בעוד אשר במטבחים בורגניים הדלתות יופיעו במרקם עיצוב חלק, או לכל היותר – מדורג בקצוות, במקביליהם הכפריים כל דלת מקבלת פיתוחים מלבניים. כל מגירה זוכה לפיתוחי-צד המוסיפים לה נופך והופכים את העיצוב שלה לעיצוב קלאסי מאיר עיניים. המטבח בדרך כלל הוא מטבח מעץ מלא.

פרזול

פרזול במטבח כפרי מעוצב מבוסס על ידיות צילינדר, קשתיות או טלסקופיות. המשותף לשלושתן – הן עגולות. המבדיל ביניהן הוא בצורה ההנדסית הפרטנית. ידיות צילינדר הן ידיות עם גליל עגול אך ישר, וידיות קשת הן ידיות עם גליל קמור. שתיהן נחשבות גדולות בממדיהן ועל כן מתאימות למטבחים גדולים. בשונה מהן, ידיות טלסקופיות הן ידיות קטנות מאד, בצורת עיגול מלא. הן מתאימות למטבחים קטנים, ונועדו למנוע את הטעות שברכישת ידיות גדולות ויצירת מיקוד מופרז עליהן מפאת גודלן העודף.

שילוב עם צביון המטבח

הצביון יכול להתבסס על עולם העיצובים העתיק או עולם העיצובים המודרני. צביון המבוסס על העולם העתיק יצריך שימוש בגוונים שהם צבעים חמים: אדום, רוזווד, חום, כתום, וצהוב. לעומת זאת, עמיתו המבוסס על העולם המודרני יצריך שימוש בגוונים שהם צבעים קרים כמו לבן, שמנת, אופווייט, קרם ואפילו גוונים כחולים בהירים כמו תכלת או טורקיז. יצוין כי הקפדה על צורה עגולה בידיות הפרזול ועל פיתוחים בכל דלת ובכל מגירה תניב לכם עיצוב כפרי בכל צביון, בין אם הוא עתיק ובין אם הוא מודרני.

רוצים לשמוע עוד?

לפרטים והצעת מחיר התקשרו 054-2008055     או מלאו את הטופס
ונחזור אליכם בהקדם!

 
 
[leadercf7 campid="5639"]
פוסטים נוספים
פרזול למטבח כפרי
מידע מקצועי
פרזול למטבח כפרי

פרזול למטבח כפרי מעוצב הינה מלאכת מחשבת שלא כל אחד מסוגל לה. בעלי משלח היד העוסקים בפרזול מקפידים על פיתוח שיטות חדשות לצד שימור השיטות

קרא עוד »