שולחנות אוכל מעץ מלא

שולחנות אוכל מעץ מלא- להכניס את הפיקניק הביתה

סיגרו עיניים וחשבו על הפעם האחרונה שיצאתם לטיול בטבע. אולי הייתם בחורשה, אולי ליד נחל. דמיינו את ריח הדשא הטרי, את קולות הפכפוך ואת שריקת הציפורים. הגיע זמן העצירה. פתחו את סלי המזון שהבאתם מהבית או את הפינג'אן הקטן, שבו על יד שולחן עץ ותנו לעצמכם ליהנות מפרי עסיסי או קפה חזק תחת כיפת השמיים. ככה מרגישה חופשה.

חברו את הבית לטבע עם שולחנות אוכל מעץ מלא

שולחנות אוכל מעץ מלא מגיעים במגוון צורות, גוונים וגדלים. חלקם עשויים מעץ כהה ובעיצוב מאסיבי ומשדרים יוקרתיות ורצינות ואחרים מעץ בהיר ובעיצוב מינימליסטי המשדר קלילות וזרימה. 

שולחנות אוכל מעץ מלא ישדרגו את הבית שלכם ויתנו לו אווירה מיוחדת ושונה. שולחנות אוכל מעץ מלא מתאימים למגוון סגנונות עיצוב אז בין אם הבית שלכם מעוצב בסגנון שטוף שמש עם מרחבים גדולים וריהוט בהיר, או בסגנון כפרי עם שימוש באבן, נחושת ועץ- שולחנות אוכל מעץ מלא ייראו נהדר בבית שלכם.

שולחנות האוכל של מלאכת העץ

כל שולחנות האוכל של 'מלאכת העץ' עשויים עבודת יד מהחומרים האיכותיים ביותר. אנו מתגאים בסגנון ריהוט ייחודי ששואב את ההשראה שלו משילוב העולמות בין הכפרי – הקלאסי לבין הסגנון המודרני. השולחנות שלנו מפורסמים בזכות היופי והעיצוב השימושי שלהן. 

פנקו את עצמכם בשולחנות אוכל מעץ מלא מעשה ידי אומן בעיצוב מותאם אישית. 

להתחבר חזרה לשורשים

לאומן העץ תומר פרטוק שנות ניסיון רבות ביצירת רהיטים מעץ מלא. תומר ייצר מאות רהיטי עץ מלא עבור עשרות רבות של לקוחות מרוצים. הרהיטים היוצאים מ'מלאכת העץ' עומדים כולם בתקני האיכות המחמירים ביותר.

מתוך אמונה בקיימות ושמירה על הסביבה, תומר מקפיד לשתול עץ חדש על כל עץ שנכרת עבור עבודות העץ המיוחדות שלו. תומר דואג שהריאות הירוקות של העולם ימשיכו לנשום ללא הפרעה, ולכן משתמש רק בעצים בעלי תו תקן ירוק (כריתה מבוקרת). 

רהיטי העץ של 'מלאכת עץ' מחברים אתכם לטבע, עוד לפני שהם הגיעו אליכם הביתה.

שולחנות אוכל מעץ מלא

שולחן האוכל הוא הלב של הבית, ככה זה אצלנו הישראלים הלב שלנו רחב ושולחן האוכל עוד יותר. יש משהו מאוד ישראלי ומשפחתי בארוחת שישי או ארוחת שבת סביב פינת אוכל עמוסה בכל טוב. איך בוחרים שולחן אוכל ומדוע שולחנות אוכל מעץ מלא הם רהיט חובה בכל בית ישראלי. הנה כמה נקודות חשובות בבחירת שולחן אוכל לבית. 

מדוע דווקא שולחנות אוכל מעץ מלא

גודל השולחן וצורתו – חשוב שהשולחן ישתלב בחלל החדר ויאפשר זרימה. אנו ממליצים על שולחנות אוכל מעץ מלא בצורה אובאלית זה הוא השולחן האידיאלי לכל פינות אוכל והמטבחים. ניתן לקפל אותו בקלות מקטן לגדול, נפתח בקלות רבה שיש אורחים.  בשולחן אוכל אובלי אין פינות. הפינות מעוגלות והרווקים לא צריכים לפחד משבע שנים לא טובות לא זו לא הכוונה בשולחן אובלי כולם במרכז. אף אחד לא מרגיש בפינה. נוצרת תחושה של ישיבה מעגלית סביב השולחן. 

רהיטים מעץ מלא כמו מטבחים, ארונות אמבטיה, דלתות ושולחנות אוכל מעץ מלא  הם רהיטים העשויים מחומרים טבעיים עם עמידות לאורך זמן שיכולים לעמוד במעמסות שונות. הבחירה בריהוט מעץ מלא היא בחירה ברהיט יציב ועמיד ששומר איכותו ועל המראה שלו לאורך שנים בתחזוקה נכונה. מוצרי ריהוט לבית אשר העשויים מחומרים פשוטים כמו סיבית לא יחזיקו מעמד לאורך זמן במיוחד עם משתמשים בהם ומזיזים אותם הרבה. ברכישת מטבח מעץ מלא, שולחן או דלתות מעץ מלא אתם בוחרים ברהיט עמיד לאורך זמן בשימוש יומיומי

מטבחים ושולחנות אוכל מעץ מלא בהתאמה אישית

אני תומר פרטוק, נגר אומן מעצב ובונה רהיטים מעץ מלא רהיטים המשלבים בין הקלאסי- כפרי לבין המודרני. אני מעצב ובונה מעץ מלא רהיטים ומטבחים בהתאמה אישית ומתמחה בסגנון כפרי הכולל מטבחים ושולחנות אוכל מעץ מלא . אני חותר לשילוב ומפגש של עולמות שהאיזון הנכון ביניהם מאפשר לתת ביטוי ליתרונות הגלומים בהם גם בפן העיצובי וגם בפן השימושי. בנגריה שלי בישוב חוקוק לגדות הכינרת אני בוחר להשתמש בעצים בעלי תו תקן ירוק . 

ראו עוד: מלאכת העץ | ריהוט מעץ מלא | מטבח כפרי מעוצב | דלתות עץ מלא | שולחנות אוכל גושני | מדרגות מעץ מלא | מטבח כפרי

רוצים לשמוע עוד?

לפרטים והצעת מחיר התקשרו 054-2008055     או מלאו את הטופס
ונחזור אליכם בהקדם!

 
 
[leadercf7 campid="5639"]
העבודות שלנו