דלתות כניסה מעץ מלא – מדוע לבחור דווקא בהם?

למה לבחור בדלתות כניסה מעץ מלא

הכי כיף לדפוק כניסה מרשימה,  גם בעיצוב הבית אין כמו דלת כניסה מרשימה שמובילה לבית מרוהט ומעוצב להפליא. אז איך בוחרים דלת כניסה שתעשה את לכם את העבודה ואיך דלתות כניסה מעץ מלא הם הבחירה הנכונה לאורך זמן. 

מה הכוונה ריהוט מעץ מלא 

רהיטים מעץ מלא כמו מטבחים, ארונות אמבטיה שולחנות ודלתות כניסה מעץ מלא הם רהיטים העשויים מחומרים טבעיים עם עמידות לאורך זמן שיכולים לעמוד במעמסות שונות. הבחירה בריהוט מעץ מלא היא בחירה ברהיט יציב ועמיד ששומר איכותו ועל המראה שלו לאורך שנים בתחזוקה נכונה. מוצרי ריהוט לבית אשר העשויים מחומרים פשוטים כמו סיבית לא יחזיקו מעמד לאורך זמן במיוחד עם משתמשים בהם ומזיזים אותם הרבה. ברכישת מטבח, שולחן או דלתות כניסה מעץ מלא זהו רהיט עמיד בשימוש יומיומי. 

מה היתרונות בדלתות מעץ מלא

דלת לכאורה רק פותחת או סוגרת אבל דלת היא הרבה מעבר . דלת היא דלת כניסה לבית שאנו פותחים לפחות מספר פעמים ביום, דלת לחדר השינה או לשירותים שנפתחת , נסגרת, נטרקת. דלתות מעץ מלא לכניסה, לחדרים או ארונות המטבח הן עמידות לאורך זמן ומיועדות לשימוש יומי יומי. רהיטים מעץ מלא משתלבים בדרך כלל עם עיצוב בית בסגנון קלאסי וכפרי. 

עיצוב קלאסי כפרי – דלתות מעץ מלא

מה הכוונה עיצוב קלאסי כפרי ומדוע עיצוב זה נחשב ליוקרתי? תחשבו אירופה הקלאסית. זה הספריות, המזנונים ופינות אוכל מעץ מלא. כמו בארמונות של ורסאי ובגלריות האיטלקיות. עיצוב קלאסי הוא עיצוב עם ריהוט עתיק ויוקרתי ושילוב אלמנטים יוקרתיים. כיום אנו יודעים לשלב גם שילוב של עיצוב מודרני, כמו מטבח כפרי בעיצוב מודרני ועוד.

מלאכת עץ  – הכל מעץ מלא. 

מלאכת עץ  – של תומר פרטוק, נגר אומן מעצב ובונה רהיטים מעץ מלא רהיטים המשלבים בין הקלאסי-כפרי לבין המודרני וחותר לשילוב ומפגש של עולמות שהאיזון הנכון ביניהם מאפשר לתת ביטוי ליתרונות הגלומים בהם גם בפן העיצובי וגם בפן השימושי. בנגריה שלי בישוב חוקוק לגדות הכינרת אני בוחר להשתמש בעצים בעלי תו תקן ירוק . בין המוצרים בנגריה: מטבח מעץ אלון, שולחנות, מדרגות ודלתות מעץ מלא ועוד… 

רוצים לשמוע עוד?

לפרטים והצעת מחיר התקשרו 054-2008055     או מלאו את הטופס
ונחזור אליכם בהקדם!

 
 
[leadercf7 campid="5639"]
פוסטים נוספים
פרזול למטבח כפרי
מידע מקצועי
פרזול למטבח כפרי

פרזול למטבח כפרי מעוצב הינה מלאכת מחשבת שלא כל אחד מסוגל לה. בעלי משלח היד העוסקים בפרזול מקפידים על פיתוח שיטות חדשות לצד שימור השיטות

קרא עוד »