רהיטים מעץ מלא כפרי

רהיטים מעץ מלא כפרי לבית ולגינה

כאשר אתם מחליטים לרהט את הבית או המשרד, יש המון חששות: האם הריהוט החדש יהיה איכותי? איך המרחב ייראה עם הריהוט החדש? איזה צבעים וצורות כדאי לבחור?

אין ספק שיש אלמנטים שחשובים לנו יותר מהכל בבחירת ריהוט חדש: אנחנו רוצים שהרהיטים יהיו איכותיים ויחזיקו לאורך זמן, שיתאימו מבחינה עיצובית לחלל החדר ושיהיו נוחים וקלים לשימוש.

רהיטים מעץ מלא כפרי- החלום של כל אחד

רהיטים מעץ מלא כפרי הם החלום של כל אחד. רהיטים אלו נראים מהמם בכל חדר ומשרים אווירה טבעית ונעימה על כל מרחב. הם עשויים מחומרים טבעיים והליך הייצור שלהם אינו מזהם, בנוסף, רהיטים בעבודת יד מעץ מלא כפרי הם רהיטים איכותיים מאוד שעתידים לשרוד שנים רבות.

אנחנו מייצרים רהיטים מעץ מלא כפרי תוצרת הארץ. הרהיטים נכנסים בעיצוב מושלם אל תוך ביתכם. כל רהיט ורהיט שתקנו פה הוא רהיט ייחודי בעיצוב מקורי ביד אומן.

כל רהיט- יצירת אומנות

בניגוד לברזל, פלסטיק, בטון ובד, עץ הוא חומר טבעי בעל צורה טבעית ואי אפשר לעולם לשלוט על המראה שלו ב-100%. דווקא השחרור מהשליטה הוא מה שנותן לרהיטים מעץ מלא את הלוק המיוחד והייחודי שלהם. אין ולא יהיו שני רהיטים מעץ כפרי מלא שיראו בדיוק אותו דבר. זה הופך את הפריט בבית שלכם ליצירת אומנות מיוחדת ואחת מסוגה

לרהיטים מעץ מלא כפרי יש מרקם עשיר טבעי וצבעים ייחודיים.

להתחבר חזרה לשורשים

לאומן העץ תומר פרטוק שנות ניסיון רבות ביצירת רהיטים מעץ מלא. תומר ייצר מאות רהיטי עץ מלא עבור עשרות רבות של לקוחות מרוצים. הרהיטים היוצאים מ'מלאכת העץ' עומדים כולם בתקני האיכות המחמירים ביותר.

מתוך אמונה באידיאולוגיה של קיימות ושמירה על הסביבה, תומר מקפיד לשתול עץ חדש על כל עץ שנכרת עבור עבודות העץ המיוחדות שלו. תומר דואג שהריאות הירוקות של העולם ימשיכו לנשום ללא הפרעה, ולכן משתמש רק בעצים בעלי תו תקן ירוק (כריתה מבוקרת). 

רהיטי מעץ מלא של מלאכת העץ  מחברים אתכם לטבע, עוד לפני שהם הגיעו אליכם הביתה. אז בואו להתחדש במטבח כפרי מעוצב , או מדלתות עץ יוקרתי לבית.

רוצים לשמוע עוד?

לפרטים והצעת מחיר התקשרו 054-2008055     או מלאו את הטופס
ונחזור אליכם בהקדם!

 
 
[leadercf7 campid="5639"]
העבודות שלנו