תכנון מטבח – הכול מתחיל בתכנון נכון

תכנון מטבח – כך תתכננו מטבח נכון

בשעה טובה ומוצלחת, אחרי שנים ארוכות של חיפושים וניסיונות, הצלחתם למצוא את בית המגורים החלומי שלכם. עם החתימה על חוזה הרכישה המיוחל, מתחיל שלב מרגש לא פחות בתהליך והוא שלב השיפוץ וההכנה של הבית למגורים. כעת, אתם צריכים לקחת כמה החלטות גדולות מאוד, ולחשוב ביחד על הפרטים הקטנים שיהפכו את הכנס, לבית. בין היתר אתם נדרשים להתייחס לתהליך תכנון מטבח ברצינות. זאת משום שהמטבח הוא החלל הכי חשוב בבית של משפחה ישראלית ואתם רוצים להתאים את המטבח לצרכים שלכם. תכנון מטבח היא משימה שמשכללת כמה אלמנטים, לא כולם מוכרים ללקוחות באופן ישיר. כך שההיגיון אומר להיעזר באנשי המקצוע המומחים בתחום, כדי ליצור יש מאין חלל מטבח נכון ויעיל לבישולים שאתם כל כך אוהבים.

איך מתבצע תהליך תכנון מטבח ממוצע?

על פי רוב, תהליך העבודה של תכנון מטבח מחולק לארבעה חלקים עיקריים:

  1. רעיונות ראשוניים של הלקוחות – לכל לקוח יש את מטבח החלומות שלו, שמתאים בדיוק לכל הצרכים הקבועים שלו ולסוג הבית אותו הוא רוצה ליצור. ולכן המשימה הראשונה של המעצב ובעלי הכנסים היא ליצור את השרטוט של מטבח החלומות ללקוח החדש.
  2. חלוקה של חלל המטבח – עבודה אפקטיבית בחלל המטבח היא עבודה שמבוססת על חלוקה נוחה לאזורי העבודה. כך שאתם רוצים ליצור הפרדה בין חללי עבודה שונים ולהתאים אותם לחיי המשפחה שלכם בצורה האולטימטיבית.
  3. בחירה של חומרי הגלם והמוצרים – חומרי הגלם למטבח (למשל מטבח עץ, או מטבח בעיצוב מודרני מנירוסטה), היא החלטה עיצובית חשובה. אך בה בעת יש לה השפעה גם על אופן הניקוי של חלל המטבח ועל הצורך בתחזוקה לאורך שנות המגורים בבית שלכם.
  4. התקנה ותיקונים במידת הצורך – לאחר שהמטבח שלכם מוכן, כל שנותר לעשות הוא לבצע התקנה מקצועית של כל אחד ואחת מהמוצרים ואזורי העבודה. במידה ויש צורך לבצע תיקונים בדרך, אנשי המקצועי יבצעו את המשימה בהצלחה. הכל כדי לאפשר לכם להיכנס למטבח שלכם ברגל ימין ולהרגיש מסופקים מהרכישה.

מטבח החלומות שלכם – נמצא במרחק נגיעה מכם

כל מה שאתם צריכים לעשות כדי להקים את מטבח החלומות שלכם, הוא לפנות למומחי עיצוב מטבחים. אלו הם אנשים שכבר יצרו בעברם חללי מטבחים לבתים פרטיים ולחללים עסקיים. ולכן יש להם את כל הידע המקצועי ואת הניסיון בשטח כדי לאפשר לכל מטבח להיות הצלחה מסחררת.

ראו עוד: מטבח כפרי | רהיטים מעץ מלא  | שולחן מעץ מלא | ארונות אמבטיה מעץ מלא |

רוצים לשמוע עוד?

לפרטים והצעת מחיר התקשרו 054-2008055     או מלאו את הטופס
ונחזור אליכם בהקדם!

 
 
[leadercf7 campid="5639"]
פוסטים נוספים
פרזול למטבח כפרי
מידע מקצועי
פרזול למטבח כפרי

פרזול למטבח כפרי מעוצב הינה מלאכת מחשבת שלא כל אחד מסוגל לה. בעלי משלח היד העוסקים בפרזול מקפידים על פיתוח שיטות חדשות לצד שימור השיטות

קרא עוד »